اقیانوس عشق.

㋡ آرامش اینجاست ㋡

* نظر یادتون نره . باشه ؟؟؟ *

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ㋡ آرامش اینجاست ㋡ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 Love Means To See SomeOne

 With Closed Eyes , To Miss Some One In Crowd . . .

عشق یعنی با چشم بسته کسی را دیدن و از بین همه دلتنگ یک نفر شدن

smsfa.net اس ام اس عاشقانه انگلیسی   با ترجمه فارسی   عشقولانه

When Things Go Wrong , When Sadness Feels Ur Heart

When Tears Flow In Ur Eyes , Always Remember 3 Things

1. I Am With You

2. still With You

3. Will Always b…

وقتی که اشتباهی پیش میآید ، وقتی که احساس ناراحتی میکنی

وقتی که اشک از چشمات سرازیر میشه همیشه ۳ چیز را به خاطر بیار

۱٫من همیشه با توام

۲٫ هنوز با توام

۳٫ با تو خواهم ماند . . .

 

smsfa.net اس ام اس عاشقانه انگلیسی   با ترجمه فارسی   عشقولانه

Dont Wait Until It Is Too Latet , Tell SomeOne How Much You Love

How Much You Care , Because When They’re Gone No Matter How Loud You Shout

And Cry , They Won’t Hear You Anymore . . .

صبر نکن ، هرچه قدر هم دیر شده ، بهش بگو چقدر عاشقشی

چه قدر برای تو اهمیت داره ، چون اگه اون بره دیگه مهم نیست

هرچه قدر که تو فریاد بزنی و بلند گریه کنی ، اون دیگه صداتو نمیشنوه

. .

smsfa.net اس ام اس عاشقانه انگلیسی   با ترجمه فارسی   عشقولانه

 To Find Some On In Eve Tought , To Life For SomeOne , Love SomeOne

But Sure That Some One Is Only One . . .

برای یکی زندگی کن ، و عاشق یکی باش

اما مطمئن باش که اون یک نفر یک نفره. . .

 

smsfa.net اس ام اس عاشقانه انگلیسی   با ترجمه فارسی   عشقولانه

Only The Open Heart recivers Love

Only The Open Mind Recivers Wisdou

Only The Open Hand Recivers Gift

And Oly The Cute Ones Recivere Massages From Me . . .

فقط اونائی که قلب بزرگی دارن عشق رو دریافت میکنند

فقط اونائی که روشن فکر هستند ، عقل و خرد رو دریافت میکنند

فقط اونائی که دست و دل بازند هدیه رو دریافت میکنند

و اونی که با مزه هست این پیغام من رو دریافت میکنه. . . !

 

smsfa.net اس ام اس عاشقانه انگلیسی   با ترجمه فارسی   عشقولانه

I Love You So Compeletly Our Love Is Deep

As The Ocean As High As Stars And As Special As Sky

خیلی دوست دارم ، عشقمان بسیار عمیق مثل یک اقیانوس

به بلندی ستاره ها و به بی نظیری آسمان . . .

 

smsfa.net اس ام اس عاشقانه انگلیسی   با ترجمه فارسی   عشقولانه

As Days Go By My Feelings Get Stronger , To Be In Your Arms

I Can’t Wait Any More , Look Into My Eyes And You

Will See That It’s True . Day And Knight My Thought Are Of You

روزها میگذرند و در آغوش تو بودن احساس من را قویتر میکند ،

بیشتر از این نمیتوانم صبر کنم ، توی چشمهای من نگاه کن ، خواهی دید که

حقیقت داره ، روز و شب به فکر تو هستم . . .

 

smsfa.net اس ام اس عاشقانه انگلیسی   با ترجمه فارسی   عشقولانه

If There Were No Words , No Way To Speak

I would Still Hear You

If There Were No Tears No It to Feel In Side

I Would Still Feel For You And Even If The Sun Refuse To Shine

Even If All Ends Ran Out  Love I Would Still have You Here

اگر هیچ راه و حرفی وجود نداشت برای صحبت کردن

من باز هم صدایت را میشنوم ، اگر هیچ اشکی وجود نداشت ، من تو را احساس میکنم

و حتی اگر خورشید از تابیدن جلوگیری میکرد و تمام پایان ها به عشق منتهی میشد

من تو را اینجا کنارم دارم

 

smsfa.net اس ام اس عاشقانه انگلیسی   با ترجمه فارسی   عشقولانه

Thoes We Love Never Go Away , Ther Walke Beside Us every Day

Un Seen… Un Hear… Still Near … Still Loves … Still Missed

And Still Very Dear . . .

اونائی که ما عاشقشون هستیم هیچ وقت از ما دور نمیشوند

هر روز کنار ما راه میروند اما دیده نمیشوند … شنیده نمیشوند

و هنوز نزدیک و هنوز عاشق …  هنوز دلتنگ و خیلی عزیز . . .

 

smsfa.net اس ام اس عاشقانه انگلیسی   با ترجمه فارسی   عشقولانه

Ultimate Truth Of Love :

Love Is What :

Can Be Felt , Not Told , It Can Be Given , Not Sold

It Comes When You Least Expect It And Leves You When You Most Neet It . . .

آخرین حقیقت عشق :

عشق چیزیست که :

حس شدنیست ، نه گفتنی ، دادنیست ، نه فروختنی

موقعی میاد که انتظارشو نداری ، و ترکت میکنه که بهش احتیاج داری . . .

 

smsfa.net اس ام اس عاشقانه انگلیسی   با ترجمه فارسی   عشقولانه

Be Mine Vallentine

I Am Sending You This , Vallentine Wish With Hungs And Kisses

Too Cause Ther A Place Here In My Neae That’s Made Only For You

Happy Vallentine Days . . .

مال من باش “ولنتاین”

من این آرزوی ولنتاین را برای تو میفرستم ، با آغوشها و بوسه ها

جائی را میسازم اینجا نزدیک خودم ، که فقط برای توست . . .

 

smsfa.net اس ام اس عاشقانه انگلیسی   با ترجمه فارسی   عشقولانه  

BEGIN YOUR DAY WITH LOOKING AT THE MIRROR AND TELL YOURSELF:TODAY I AM GOING TO DO EVERY THING IN THE BEST POSSIBLE MANNER AND DO IT THERE AFTER

روزتان را با نگاهی در اینه اغاز کزده و خطاب به خود بگویید :امروز من هر کاری را به بهترین شکل ممکن انجام میدهم
و سپس به این گفته عمل کنید

 

smsfa.net اس ام اس عاشقانه انگلیسی   با ترجمه فارسی   عشقولانه

YOU MUST LEARN LOSING.BECAUSE WHEN YOU WIN YOU DON’T LEARN MUCH
شما باید باختن را بیاموزید زیرا وقتی برنده میشوید چیز زیادی یاد نمیگیرید

 

smsfa.net اس ام اس عاشقانه انگلیسی   با ترجمه فارسی   عشقولانه

 

IF YOU TURNYOUR FAILURES INTO FOOT PRINTS AND STEP ON THOSE I WILL SEE YOU OVER THE TOP

اگر شکستهایتان را به جای پا تبدیل کرده و بر انها قدم گذارید شما را در اوج ملاقات خواهم کرد

پس از گذشتن از ادمهای پایین رسیدن به اوج اسان است

 

smsfa.net اس ام اس عاشقانه انگلیسی   با ترجمه فارسی   عشقولانه

I love my EYES when u look into them,

I love my NAME when u say it,

I love my HEART when u love it,

I love my LIFE when u are in it.

چشامو وقتی تو بهشون نگاه میکنی دوست دارم،

اسممو وقتی دوست دارم که تو صداش میکنی،

قلبمو وقتی دوست دارم که تو دوسش داشته باشی،

زندگیم رو وقتی دوست دارم که تو توش هستی…..

smsfa.net اس ام اس عاشقانه انگلیسی   با ترجمه فارسی   عشقولانه

My heart is made 2 luv u, my lips are made 2 kis u, my eyes r made 2 c u, my

hands r made 2 hold u, evry part of me wants u, bcoz i was made just 4 u!!

قلبم برای دوست داشتن تو ، لبام برای بوسیدن تو ، چشام برای دیدن تو و دستام برای نگه داشتن تو بوجود اومدن؛ چون من فقط بخاطر تو ساخته شدم!!!!

 

smsfa.net اس ام اس عاشقانه انگلیسی   با ترجمه فارسی   عشقولانه

The words are easy when the language is LOVE !

30. i love the ‘y’

i love the ‘o’

i love the ‘u’

put them together

وقتی زبانمون زبان عشق باشه کلمات خیلی ساده میشن!

نگاه کن؛ من Y رو دوست دارم

من O رو دوست دارم

من U رو دوست دارم!

حالا اینارو بزار کنار هم…..

 

smsfa.net اس ام اس عاشقانه انگلیسی   با ترجمه فارسی   عشقولانه

Falling in love is when she falls asleep in your arms and wakes up in your dreams!

عاشق شدن یعنی وقتی که اون توی آغوشت خوابش میبره و بعد توی رویاهات بیدار میشه….

smsfa.net اس ام اس عاشقانه انگلیسی   با ترجمه فارسی   عشقولانه

Love is Pure

Love is Sure

Love is sweet poison

that Doctors can’t cure

عشق یعنی پاکی

عشق یعنی اطمینان

عشق یه زهر شیرینه

که دکتر ها نمیتونن درمانش کنن!

 

smsfa.net اس ام اس عاشقانه انگلیسی   با ترجمه فارسی   عشقولانه  

There are 3 steps to happiness: 1. you, 2. me, 3. our hearts, 4. eternity!

سه گام برای رسیدن به شادی وجود داره : ۱- تو   ۲- من   ۳- قلبامون……….و بعد ابدیت!

 

smsfa.net اس ام اس عاشقانه انگلیسی   با ترجمه فارسی   عشقولانه

۵ greatest words : I dun wana los U.

4 pleasant words : I care for U.

3 sweet words : I admire U.

2 wonderful words : miss U.

1 most important word : YOU

5 تا از بزرگترین کلمات : من نمیخوام از دستت بدم.

۴ تا از دوست داشتنی ترین کلمات : تو برام مهم هستی.

۳ تا کلمه ی شیرین : تورو تحسین میکنم.

۲ تا کلمه ی شگفت انگیز : دلتنگت هستم.

۱ کلمه که از همه مهمتره : “تو”

smsfa.net اس ام اس عاشقانه انگلیسی   با ترجمه فارسی   عشقولانه  

Knock! Knock! May I Come Into Ur World? I Bring No Flowers, No Gifts But Wishes

To Keep U Fresh, Prayers To Keep U Healthy & Love To Keep U Smiling

تق! تق! اجازه هست پا به دنیای تو بزارم؟ من با خودم گل نمیارم، با خودم هدیه هم نمیارم اما یه عالمه آرزو با خودم میارم که تورو همیشه تر و تازه نگه داره، با خدم کلی دعا میارم برای سلامتی تو، و با خودم عشق میارم تا کاری کنم تو همیشه لبخند بزنی….

 

smsfa.net اس ام اس عاشقانه انگلیسی   با ترجمه فارسی   عشقولانه  

Find arms that will hold u at ur weakest, eyes that will c u at ur ugliest,

heart that will luv at ur worst, if u hv found it, u’ve found luv.

دستایی رو پیدا کن که در ضعیف ترین حالتت نگهت دارن، چشمایی که در زشت ترین حالتت نگاهت کنن

قلبی رو که وقتی توی بد ترین حالت هستی دوست داشته باشه؛ اگر تونستی اینارو پیدا کنی بدون که عشق رو پیدا کردی….

smsfa.net اس ام اس عاشقانه انگلیسی   با ترجمه فارسی   عشقولانه

The essential sadness is to go through life without loving.

But it would be almost equally sad to leave this world without ever telling

those you love

بد ترین غم اینه که وارد زندگی بشی که توش عشق وجود نداشته باشه

تقریبا مثل این میمونه که این دنیا رو ترک کنی بدون اینکه به کسایی که دوسشون داری چیزی از عشقت گفته باشی…!!!!!

 

smsfa.net اس ام اس عاشقانه انگلیسی   با ترجمه فارسی   عشقولانه

Accidents do happen.i slip- i trip- i stumble- i fall & usually i dont care at all.but now i dont know what to do cos i slipped and fell in love with u

اینا همه اتفاقیه که میفته…. من لیز میخورم، میلغزم ، تلو تلو میخورم، میافتم و اکثرا هم اصلا اهمیت نمیدم….. اما حالا نمیدونم چیکار کنم! آخه ایندفه لیز خوردم و توی عشق تو افتادم!!!!!! (در اصل منظور این بوده که عاشق تو شدم!)

 

smsfa.net اس ام اس عاشقانه انگلیسی   با ترجمه فارسی   عشقولانه

A bell is no bell ’til u ring it, a song is no song ’til u sing it & luv in ur

heart wasnt love put there to stay – luv isnt luv ’til you give it away

Flirt sms. Love sms, newest love messages. English love sms. Beautiful English messages and so on

یک زنگ هیچی نیست تا وقتی به صدا درش بیاری، یک شعر تا وقتی خونده نشه شعر نیست، عشق توی قلب تو تا وقتی که اسیرش کنی عشق نیست، عشق وقتی عشقه که رهاش کنی تا بره (به دیگه ای هدیه بدیش)

 

smsfa.net اس ام اس عاشقانه انگلیسی   با ترجمه فارسی   عشقولانه  

I wish i was ur blanket,i wish i was ur bed, i wish i was ur pillow

underneath ur head,i wanna b around u,i wanna hold u tight, & b the lucky person

who kisses u goodnite

کاش میشد من پتوی تو بودم، کاش میشد توی تخت تو بودم

آرزو داشتم که بالش تو باشم، زیر سرت باشم

میخوام همیشه اطراف تو باشم، میخوام تورو محکم در آغوش بگیرم، دلم میخواد من همون شخص خوش شانسی باشم که میبوستت و بهت شب بخیر میگه

 

smsfa.net اس ام اس عاشقانه انگلیسی   با ترجمه فارسی   عشقولانه

love is like war….

easy to start….

and difficult to end….

Flirt sms. Love sms, newest love messages. English love sms. Beautiful English messages and so on

عشق مثل جنگ میمونه….

شروع کردنش خیلی آسونه…..

اما پایان دادنش سخته……

 

smsfa.net اس ام اس عاشقانه انگلیسی   با ترجمه فارسی   عشقولانه

my” love” is non stop like ‘’sea”.

its ”trust” like ”blind”.

its’’shine” like ‘’star”.

its”warm” like ‘’sun”.

its” soft” like ”flower”.

AND

its ” beautiful” like ”u”

Flirt sms. Love sms, newest love messages. English love sms. Beautiful English messages and so on

عشق مثل دریا هرگز متوقف نمیشه.

عشق مثل یه آدم کور اطمینان میکنه.

عشق مثل ستاره میدرخشه.

عشق مثل خورشید گرم میکنه.

عشق مثل گل ها لطیفه.

و

عشق درست مثل تو زیباست….

(اینجا تاکید روی صفت های عشق بیشتر بوده یعنی مثلا میخواسته بگه : عشق متوقف نمیشه مثل دریا. اما بخاطر اینکه از نظر ترجمه این حالت نوشتن زیاد قشنگ نیست من اول مشبه به رو آوردم و بعد وجه شبه! خودتون که دیگه استادین….)

 

smsfa.net اس ام اس عاشقانه انگلیسی   با ترجمه فارسی   عشقولانه

Flirt sms. Love sms, newest love messages. English love sms. Beautiful English messages and so on

To Luv some1 is madness, 2b loved by some1 is a Gift,

Loving some1 who loves u is a duty, but being loved by some1 whom u luv is LIFE.

Flirt sms. Love sms, newest love messages. English love sms. Beautiful English messages and so on

دوست داشتن یه نفر دیوونگیه، دوست داشته شدن توسط یه نفر یک هدیه ست

دوست داشتن کسی که دوست داره وظیفست، اما دوست داشته شدن توسط کسی که دوسش داری زندگیه!

 

smsfa.net اس ام اس عاشقانه انگلیسی   با ترجمه فارسی   عشقولانه

Flirt sms. Love sms, newest love messages. English love sms. Beautiful English messages and so on

In life luv is neither planned nor does it happen for a reason but when the luv is real  it becomes your plan for life n reason for living.

توی زندگی عاشق شدن نه برنامه ریزی شدست و نه با دلیل اتفاق میفته…اما وقتی که عشق حقیقی باشه تبدیل میشه به برنامه ی زندگیتون و دلیل زنده بودنتون!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:عشق,اقیانوس,

] [ 10:4 ] [ شاپرک ]

[ ]